De ceremonie vond binnen plaats.
Op de avond voorafgaand kreeg ik een app van de bruid: “Er is nog een aanpassing. Mijn pony zou de ringen brengen. Maar omdat het echt te warm wordt om haar daar heen te halen, doet mijn nichtje
het”. Hoe bijzonder zou het zijn geweest. De pony over de witte loper… Op de foto zie je een stukje van de loper.
Bij onze kennismaking dacht ik, wat een mooi lief meisje, net een prinsesje. Gister was ze ook de stralende prinses, met een kroon in haar haar gestoken. Prachtige jurk, die volgens moeders 18
kilo woog. De jurk verhulde de buik van 7 maanden zwangerschap. Deze prinses is Korporaal Geneeskundig Verzorger, heeft een motor, groot rijbewijs. Nooit kunnen bedenken dat achter dat prachtige
gezicht een mega stoere vrouw zat. Een prinses met een baret.
Getrouwd met een jongen die door zijn broers “opperbreur” wordt genoemd. Die alle kwajongensstreken wel heeft uitgehaald vroeger. Die de auto van zijn moeder meenam toen hij net zijn rijbewijs
had en de bocht een tikkie te hard nam in het bos. Zijn broertje moest moeder bellen en zei tegen haar “ga maar even voor het raam staan”. En daar kwamen ze aanrijden… moeder in complete shock.
Een andere broer filmde haar reactie.
Zo veel heerlijke informatie en anekdotes voor een persoonlijke ceremonie. De bruidegom had mij uitgekozen om hen te trouwen met de woorden “omdat je een leuke kop hebt”. En of ik wat Franse
woorden wilde gebruiken, want dat vond hij zo mooi klinken. Tuurlijk gedaan!
En ik?
Ik geniet weer na 🧡
Vier de Liefde
